Service Content Image

Destek Hizmetleri

Telefon Destek:
Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Periyodik Ziyaret Destek:
Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Yerinde Destek:
Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek:
Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözüme ulaştırılır.
ANTSOFT Online Destek Merkezi’nde LOGO ürünleriyle ilgili tüm dokümanları ve en güncel sektör haberlerini bulabilirsiniz.

EĞİTİM

Destek hizmetimiz 7/24 ya da hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri içinde olmak üzere paket halinde sunulur. 7/24 destek paketinde size mesai saatleri dışında ulaşılabileceğiniz bir telefon numarası verilir.